Tootegrupid

Chia seemned-Omega 3 allikas-veresooned, süda, seedimine

Ühik: tk
Hind: 7,80 €
6,24 €
* Grammides

Kogus: - +
   - või -   

Chia seemned on omega-3 poolest kõige rikkamad.

Mehhikos asteekide juures oli chia koguni nii hinnatud taim, et sellele pühendati iga-aastaseid pidustusi. Chia seemned on omega-3 poolest kõige rikkamad. Nad on toitainete sisalduse poolest linaseemnetest väärtuslikumad. Chia seemned annavad uskumatult palju energiat ning kaitsevad keha vedelikukao eest

Kolumbuse vallutuste järgselt vajus chia seemnete tarvitamine unustustehõlma, kuna Hispaania vallutajad keelasid pärismaalastel selle rituaalse tähendusega taime kasvatamise. Viimasel ajal aga on toimunud chia seemnete võimas taastulemine ja selleks on ka põhjust- need seemned on paljude suurepäraste omadustega supertoit. Chia seemned on omega-3 poolest kõige rikkamad. Nad on toitainete sisalduse poolest linaseemnetest väärtuslikumad. Chiat kutsuti indiaani jooksjate toiduks, sest chia seemned annavad uskumatult palju energiat ning kaitsevad keha vedelikukao eest. Chia seemned sisaldavad suures koguses omega-3 rasvhappeid, antioksüdante k.a. kvertsetiini, kiudaineid, kaltsiumi, magneesiumi, fosforit, rauda ja boori. Chia seemnetes on 64% omega-3 ja 19% omega-6 rasvhappeid. Chia seemnetes on ka kõrgem mineraalainete sisaldus. Chia seemnetes on kõrge valgusisaldus ja palju kiudaineid. Chia seemned sisaldavad 20% valke, mis on paljude teraviljadega võrreldes palju kõrgem protsent. Näiteks riisis on ainult 7% valke, kaerahelvestes 17%. Võrreldes linaseemnetega ei sisalda chia seemned selliseid antitoitaineid nagu glükosiidid, trüpsiini inhibiitorid ja fütaadid. Kuna chia seemned on linaseemnetega võrreldes parema koostisega, võib neid süüa korraga rohkem. Kahtlemata on nii chia kui ka linaseemned suurepärased omega-3 allikad, kuid linaõlitooted on kiiresti rääsuvad. Chia seemnetes on kõrgem antioksüdantide sisaldus, mistõttu nad säilivad ligi 4-5 aastat. Chia seemned aitavad vähendada veresuhkru kõikumist, võivad aidata ära hoida diabeedi teket, Seemned tekitavad kauaks täiskõhutunde,sest paisuvad 9-12x oma suurusest suuremaks. Tagavad püsiva veresuhkru taseme ja hoiavad ühtlast kõrget energiataset. Chia seemned on dieettoit ja aeglustavad oma rikkaliku koostise tõttu vananemist. Chia seemnetel on mõnusalt mahe pähkline maitse. Soovitav on neid leotada 10 min vees enne kasutamist, et nad paisuksid ja ensüümid aktiveeruks. Neid võib süüa naturaalselt, lisada salatitele, putrudele, magustoitudele, suppidele peale valmistamist. Chia seemnetel on hea omadus moodustada zeleetaolist ainet, mistõttu neid võib kasutada ka pudingute ja tarretiste tegemiseks Kasutamine 1-2 tl. päevas kas sisse võtta ja peale juua rohkelt vett või lisada putrudele, smuutidele jm, toitudele. Imab rohkelt vedelikku.

Kokku sobivad tooted
AlfAlfa ehk Lutsern-K vitam ja mineraalid, Kopsud, vereringe  120tbl.


Toode Lutsern rikastab toitu bioaktiivsete ühendite kompleksiga, mis soodustavad immuunsuse tugevdamist ja aitavad hoida organismi tervist.

14,21 €